Bu sohbet bir anda hayallerimizi süslemeye başladı ve çok geç olmadan harekete geçtik. Bir yol haritası çizip önce kumaş seçerken bulduk kendimizi. Sonra o seçtiğimiz kumaşları sırtımızda taşıyıp her bir adımda kendi alın terimizi döktük. Çünkü biliriz ki; emek olmadan hiçbir şeyin karşılığı alınmaz.
Azmimizden hiçbir şeyden kaybetmeden, 20m2’de başlayan işletmemizi 800m2’lik satış noktası ve 1000 m2 bir fabrikaya ulaştırdık.
Bu sayede de bir gün telefona düşen ve ansızın bizim şirketimizin mottosu olan ‘Never give up, miracles happen everyday’ (Asla pes etme, her gün mucizeler olur.) giderek yaşatmış olduk.
Gymwolves’un nihai amacı markayı Türkiye’ye tanıtmak ve Türkiye’den de dünyaya açılmak olmuştur. Bu hedeflerini de 20 ülkede marka tescili alarak, %100 yerli marka olarak spor giyim kullanıcılarına ulaşmayı başarmışlardır.
Bu başarılardan sonra hedeflerini daha da yükselten Gymwolves kurucuları Onur Keş ve Arslan Taşdemir Avrupa’da mağazalaşma yolunda ilerlemektir. Bu sayede Gymwolves daha fazla ülkede daha fazla kullanıcıyla buluşacaktır.
Azmimizden hiçbir şeyden kaybetmeden, 20m2’de başlayan işletmemizi 800m2’lik satış noktası ve 1000 m2 bir fabrikaya ulaştırdık.
Bu sayede de bir gün telefona düşen ve ansızın bizim şirketimizin mottosu olan ‘Never give up, miracles happen everyday’ (Asla pes etme, her gün mucizeler olur.) giderek yaşatmış olduk.
Gymwolves’un nihai amacı markayı Türkiye’ye tanıtmak ve Türkiye’den de dünyaya açılmak olmuştur. Bu hedeflerini de 20 ülkede marka tescili alarak, %100 yerli marka olarak spor giyim kullanıcılarına ulaşmayı başarmışlardır.
Bu başarılardan sonra hedeflerini daha da yükselten Gymwolves kurucuları Onur Keş ve Arslan Taşdemir Avrupa’da mağazalaşma yolunda ilerlemektir. Bu sayede Gymwolves daha fazla ülkede daha fazla kullanıcıyla buluşacaktır.