Adıyaman Organize Sanayi Bölgesi’nde faaliyet gösteren ASSİTT Çağrı Merkezi’nde büyük çaplı işten çıkarmalar yaşandı. Merkezi Sağlık Randevu Sistemi (MHRS) hizmetini yürüten 100’den fazla çalışanın, ihaleyi devralan Turkcell Global Bilgi tarafından işten çıkarıldığı bildirildi.Depremin ağır etkilediği kentte geçim mücadelesi veren çalışanlar, kararın kendilerine ani şekilde iletildiğini ifade etti. İşçiler, “Depremle evimizi kaybettik, şimdi de işimizi kaybediyoruz” diyerek tepkilerini dile getiriyor.Perre Haber Ajansı’nın aktardığına göre, işten çıkarmaların ardından çalışanların bir kısmına farklı pozisyon teklif edildiği ancak bu tekliflerin mevcut çalışma koşullarının çok altında olduğu iddia ediliyor.Adıyaman’daki sendika ve sivil toplum örgütleri, yaşanan bu süreçle ilgili açıklama yapmaya hazırlanırken, işçiler haklarını aramak için girişimlerini sürdürüyor.
Gündem
Yayınlanma: 01 Kasım 2025 - 14:03
Güncelleme: 01 Kasım 2025 - 14:16
Adıyaman'da Çağrı Merkezi Krizi: Deprem Mağduru İşçilere Yeni Darbe
Adıyaman Organize Sanayi Bölgesi’nde faaliyet gösteren ASSİTT Çağrı Merkezi’nde büyük çaplı işten çıkarmalar yaşandı. Merkezi Sağlık Randevu Sistemi (MHRS) hizmetini yürüten 100’den fazla çalışanın, ihaleyi devralan Turkcell Global Bilgi tarafından işten çıkarıldığı bildirildi.
Gündem
01 Kasım 2025 - 14:03
Güncelleme: 01 Kasım 2025 - 14:16
İlginizi Çekebilir








