Kademeli İtiş SistemiGeleneksel jetlerden farklı olarak, uçak üç aşamalı bir motor teknolojisine sahip:Turbojet ile kalkış,Scramjet ile yüksek hızda atmosfer içi seyir,Roket itişi ile Mach 9 seviyesinde uçuş.
Bu sistem, sürekli ve ultra yüksek hızlı yolculuğu sağlıyor.
---Aşırı Isıya Dayanıklı Gövde2.500°C’nin üzerindeki sıcaklıklara dayanabilecek şekilde tasarlanan gövde, grafen destekli seramik kompozitler ile kaplandı. Mühendisler, hipersonik hızlarda en büyük sorun olan “sürtünme ısısı”na karşı gövdeyi koruyan özel bir plazma kalkanı entegre etti.
Uzaya Yakın Yükseklikte Konforlu SeyahatYolcu kabini, 35 kilometre yüksekliğe kadar çıkan uçuşlarda bile basınç uyarlamalı bir atmosfer ile sabit oksijen ve konfor sağlıyor. Geliştirilen özel sönümleme sistemleri sayesinde, aşırı hızlara rağmen türbülans minimuma indiriliyor.
---Küresel Etkiler ve Tartışmalar14 saatlik kıtalararası uçuşların yalnızca 60 dakikaya düşmesi, uluslararası ticaret, diplomasi ve acil müdahalede devrim yaratabilir.Askeri analistler, bu teknolojinin çift kullanımlı olabileceğine ve stratejik riskler barındırdığına dikkat çekiyor.Çinli mühendisler ise projenin odak noktasının sivil kullanım ve uluslararası iş birliği olduğunu vurguluyor.
Bu sistem, sürekli ve ultra yüksek hızlı yolculuğu sağlıyor.
---Aşırı Isıya Dayanıklı Gövde2.500°C’nin üzerindeki sıcaklıklara dayanabilecek şekilde tasarlanan gövde, grafen destekli seramik kompozitler ile kaplandı. Mühendisler, hipersonik hızlarda en büyük sorun olan “sürtünme ısısı”na karşı gövdeyi koruyan özel bir plazma kalkanı entegre etti.
Uzaya Yakın Yükseklikte Konforlu SeyahatYolcu kabini, 35 kilometre yüksekliğe kadar çıkan uçuşlarda bile basınç uyarlamalı bir atmosfer ile sabit oksijen ve konfor sağlıyor. Geliştirilen özel sönümleme sistemleri sayesinde, aşırı hızlara rağmen türbülans minimuma indiriliyor.
---Küresel Etkiler ve Tartışmalar14 saatlik kıtalararası uçuşların yalnızca 60 dakikaya düşmesi, uluslararası ticaret, diplomasi ve acil müdahalede devrim yaratabilir.Askeri analistler, bu teknolojinin çift kullanımlı olabileceğine ve stratejik riskler barındırdığına dikkat çekiyor.Çinli mühendisler ise projenin odak noktasının sivil kullanım ve uluslararası iş birliği olduğunu vurguluyor.









