Muğla Büyükşehir Belediyesi Spor Kulübü Uluslararası Kıta Bisiklet Takımı, 61’inci Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda gösterdiği performansla organizasyonun dikkat çeken ekiplerinden biri oldu.
26 Nisan - 3 Mayıs 2026 tarihleri arasında gerçekleştirilen ve 27 ülkeden 161 sporcunun mücadele ettiği prestijli turda Muğla temsilcileri, sprint ve tırmanış etaplarında elde ettikleri derecelerle öne çıktı.
Türkiye’yi temsil eden dört takımdan biri olarak yarışa katılan ekipte Arda Tekirdağ, Samet Bulut, Mehmet Kanat, Talha Tektaş, Rudolf Remki, İsmail Ozan Aşılıoğlu ve Halil İbrahim Doğan yer aldı.
Takımın başarılı sporcularından Rudolf Remki, Marmaris etaplarında sprint ve tırmanış kapılarını ilk sırada geçerek etapların yıldızı oldu. Antalya etabında yarışan Talha Tektaş ise sprint kapısında ikinci olurken tırmanış etabını lider tamamlayarak önemli bir başarıya imza attı.
Farklı etaplarda elde edilen derecelerle yarış boyunca istikrarlı bir performans ortaya koyan Muğla Büyükşehir Belediyesi Spor Kulübü, organizasyonun en dikkat çeken yerli ekiplerinden biri olarak gösterildi.
Ahmet Aras, sporcuları ve teknik ekibi tebrik ederek, “Uluslararası düzeyde güçlü rakipler arasında elde edilen bu başarı Muğla adına büyük bir gurur kaynağı oldu. Bu sonuçlar, spora ve sporcuya verdiğimiz desteğin önemli bir göstergesidir” ifadelerini kullandı.









