Muratpaşa Belediyesi ev sahipliğinde, sivil toplum kuruluşlarının sürdürülebilirliğini güçlendirmeye yönelik önemli bir eğitim programı düzenlendi.
Abdullah Sevimçok Sivil Toplum ve İnovasyon Merkezi (ASSİM)’de gerçekleştirilen program, İçişleri Bakanlığı Sivil Toplumla İlişkiler Genel Müdürlüğü ile imzalanan protokol kapsamında hayata geçirildi.
“Sivil Toplum Kuruluşlarında Gelir Modeli Oluşturma ve Sürdürülebilirlik” başlıklı eğitimde, STK’ların sürdürülebilir gelir modelleri oluşturması, finansal kaynaklarını çeşitlendirmesi ve kurumsal yapılarını güçlendirmesi konuları ele alındı.
Programda ayrıca sosyal girişimcilik uygulamaları, ulusal ve uluslararası hibe destekleri ile dijital platformların sunduğu fırsatlar hakkında katılımcılara kapsamlı bilgiler verildi.
Eğitimde dikkat çeken başlıklardan biri de gönüllülük temelli istihdam modeli oldu. Bu modelle gönüllülük deneyimlerinin iş dünyasında daha görünür hale gelmesi hedefleniyor.
Türkiye genelinde 10 ilde yürütülen eğitim programının, sivil toplum kuruluşlarının daha güçlü, üretken ve sürdürülebilir bir yapıya kavuşmasına katkı sunması amaçlanıyor.








