Olayın Perde ArkasıBaşkan Taner İsbir, sosyal medya üzerinden eski aracın ekonomik ömrünü tamamladığını belirterek yeni bir hizmet aracı aldığı bilgisini paylaştı. Ancak takipçilerin çoğu, aracın lüksüne dikkat çekerek eleştirilerde bulundu.
Tepkiler büyüyünce, İsbir bir programa katılarak aracın satışa çıkarıldığını açıkladı. Açıklamasında, “3 milyon 250 bin lirayı getirene anahtarı teslim edeceğim” sözlerini kullandı ve satıştan elde edilecek geliri ilçede farklı hizmetler için kullanacağını söyledi.
Durum, çeşitli medya kuruluşlarında şu başlıklarla yer aldı: “3 milyonluk makam aracı çok tartışılmıştı! Başkan makam aracını satıyor” ve “Lüks makam aracı ilçeyi karıştırdı: AKP’li Başkan satıyor” .Henüz belediyeden resmi bir açıklama gelmese de, bazı kaynaklar satışların başladığını ve sosyal medya paylaşımlarının ardından sukunetin sağlanmaya çalışıldığını belirtiyor.
Tepkiler büyüyünce, İsbir bir programa katılarak aracın satışa çıkarıldığını açıkladı. Açıklamasında, “3 milyon 250 bin lirayı getirene anahtarı teslim edeceğim” sözlerini kullandı ve satıştan elde edilecek geliri ilçede farklı hizmetler için kullanacağını söyledi.
Durum, çeşitli medya kuruluşlarında şu başlıklarla yer aldı: “3 milyonluk makam aracı çok tartışılmıştı! Başkan makam aracını satıyor” ve “Lüks makam aracı ilçeyi karıştırdı: AKP’li Başkan satıyor” .Henüz belediyeden resmi bir açıklama gelmese de, bazı kaynaklar satışların başladığını ve sosyal medya paylaşımlarının ardından sukunetin sağlanmaya çalışıldığını belirtiyor.





