Zeki’nin yeni CEO’su Harun Onaran konuyla ilgili değerlendirmelerde bulundu:
Harun Onaran; “Gerçek markaların etiketini dahi görmeden sadece ürününü görerek,
kime ait olduğunu anlarsınız. İşte o markaların başında, 1958 yılında Zeki
Başeskioğlu tarafından kurulan Türkiye’nin ilk ihracatını yapan, çekimlerinde ilk kez
top modelleri kullanmış olan, mayo denilince aklımıza ilk gelen Türk markası Zeki.
Sektörün içinden olduğumuz için markayı çok iyi biliyor ve yakından takip ediyorduk.
2021 yılı Aralık ayına geldiğimizde Zeki’ye ait tüm isim haklarını icradan satın aldık.
Böylece yepyeni bir yola çıkarak markanın da değişim sürecini başlatmış olduk” diye
ifade etti.
Zeki’nin ekibinden markaya “ahde vefa”
Zeki’nin CEO’su Harun Onaran markadaki değişim süreci, yenilikleri ve hedeflerine şu
sözleriyle devam ediyor “Nesilden nesile Zeki giyildiğini biliyorduk. Piyasadaki Zeki
ayrıcalığının tamamen farkında olmakla birlikte yaşanan sıkıntılardan da haberdardık.
Sayın Zeki Başeskioğlu evrensel bir marka oluşturmuş ancak 3 yıl önce bazı
olumsuzluklar yaşanmaya başlanmış. “Türkiye’nin ikonik markası Zeki’nin bu şekilde
yok olmasına izin veremeyiz, böyle evrensel bir markayı yaşatmalıyız” düşüncesiyle,
marka adı icra yoluyla satışa çıktığı anda harekete geçip Zeki'ye ait tüm isim haklarını
satın almaya karar verdik. Zeki markasına ait ürünler üretmek ve olduğu yerden daha
da ileriye taşımak için öncelikle emektar ekibe ulaştık. Zeki’de en az 15 yıl birlikte
çalışmış, her biri alanlarında deneyimli 50 kişilik bir ekiple birlikte yola çıktık. Markaya
gönülden bağlı bir ekiple işe başlamak en büyük artımız oldu” dedi.
“Hedeflerimize yön veren sadık Zeki müşterisi oldu”
Harun Onaran; 4 ay gibi kısa bir sürede gece gündüz çalışıp, sahil yerlerindeki ve
seçkin otellerin butikleri için kapsül bir koleksiyon hazırladık ve Ramazan Bayram ile
birlikte müşterilerimiz ile buluşturduk. Aslında 2022 yılı strateji oluşturma yılımız
olmasına rağmen yol bizleri, hedefleri bu yıl gerçekleştirme üzerine yönlendirdi. Bu
kadar kısa sürede böyle bir koleksiyon oluşturmamızda en büyük pay tabi ki Zeki’yi
hiçbir zaman yalnız bırakmayan, markaya gönülden bağlı sadık Zeki müşterisi oldu.
Hem sosyal medyadan atılan mesajlar hem de müşterilerden direk aldığımız mesajlar
sayesinde koleksiyonumuzu bu sene hazırlama kararı aldık” diye ifade etti.
CEO Harun Onaran: “Tutkulu, heyecanlı ve haz dolu bir yola çıktık”
Harun Onaran Zeki’nin yeni yol haritasıyla ilgili olarak da açıklamalarda bulundu. “Bu
sene önce web sitemiz ve Zeki app ile dijitalleşmeye start veriyoruz. Online satışta da
güçlü bir Zeki göreceğiz. Sosyal medyamız ile dijital iletişim ve pazarlamaya yönelik
kampanyalarımız olacak. Kısacası Sayın Zeki Başeskioğlu’nun kurduğu Zeki
markasının geçmişine sahip çıkarak geleceğe hızlıca yön vererek, adını Türkiye
sınırları dışına taşımaya, global bir marka olma yolunda aynı şekilde devam etmeye
ve yeni düzenin tüm gereklerine uyarak dijitalde, online da daha dinamik bir Zeki
hedefliyoruz. 2023-2024 yıllarında tüm planlarımızı gerçekleştirmek ve daha güçlü
adımlar atmak niyetindeyiz. Heyecanlıyız ve zor bir iş aldığımızın farkındayız. Ancak
cesaretimiz var ve zorlukların ayrı bir hazzı var. Bu sürecimizde medyadan da
desteklerini bekliyoruz. Zeki yıllarca yazılı ve görsel basın ile çok özel ilişkiler
yürütmüş. Dileğimiz bu işbirliklerimizin, dostluklarımızın aynı şeklide devam etmesi
ve ülkemizin bu güzide markasına hep birlikte sahip çıkmamız. Özetlemek gerekirse
“Bekleyin bizi Dünya Plajları” diyerek sözlerini noktaladı.
Harun Onaran; “Gerçek markaların etiketini dahi görmeden sadece ürününü görerek,
kime ait olduğunu anlarsınız. İşte o markaların başında, 1958 yılında Zeki
Başeskioğlu tarafından kurulan Türkiye’nin ilk ihracatını yapan, çekimlerinde ilk kez
top modelleri kullanmış olan, mayo denilince aklımıza ilk gelen Türk markası Zeki.
Sektörün içinden olduğumuz için markayı çok iyi biliyor ve yakından takip ediyorduk.
2021 yılı Aralık ayına geldiğimizde Zeki’ye ait tüm isim haklarını icradan satın aldık.
Böylece yepyeni bir yola çıkarak markanın da değişim sürecini başlatmış olduk” diye
ifade etti.
Zeki’nin ekibinden markaya “ahde vefa”
Zeki’nin CEO’su Harun Onaran markadaki değişim süreci, yenilikleri ve hedeflerine şu
sözleriyle devam ediyor “Nesilden nesile Zeki giyildiğini biliyorduk. Piyasadaki Zeki
ayrıcalığının tamamen farkında olmakla birlikte yaşanan sıkıntılardan da haberdardık.
Sayın Zeki Başeskioğlu evrensel bir marka oluşturmuş ancak 3 yıl önce bazı
olumsuzluklar yaşanmaya başlanmış. “Türkiye’nin ikonik markası Zeki’nin bu şekilde
yok olmasına izin veremeyiz, böyle evrensel bir markayı yaşatmalıyız” düşüncesiyle,
marka adı icra yoluyla satışa çıktığı anda harekete geçip Zeki'ye ait tüm isim haklarını
satın almaya karar verdik. Zeki markasına ait ürünler üretmek ve olduğu yerden daha
da ileriye taşımak için öncelikle emektar ekibe ulaştık. Zeki’de en az 15 yıl birlikte
çalışmış, her biri alanlarında deneyimli 50 kişilik bir ekiple birlikte yola çıktık. Markaya
gönülden bağlı bir ekiple işe başlamak en büyük artımız oldu” dedi.
“Hedeflerimize yön veren sadık Zeki müşterisi oldu”
Harun Onaran; 4 ay gibi kısa bir sürede gece gündüz çalışıp, sahil yerlerindeki ve
seçkin otellerin butikleri için kapsül bir koleksiyon hazırladık ve Ramazan Bayram ile
birlikte müşterilerimiz ile buluşturduk. Aslında 2022 yılı strateji oluşturma yılımız
olmasına rağmen yol bizleri, hedefleri bu yıl gerçekleştirme üzerine yönlendirdi. Bu
kadar kısa sürede böyle bir koleksiyon oluşturmamızda en büyük pay tabi ki Zeki’yi
hiçbir zaman yalnız bırakmayan, markaya gönülden bağlı sadık Zeki müşterisi oldu.
Hem sosyal medyadan atılan mesajlar hem de müşterilerden direk aldığımız mesajlar
sayesinde koleksiyonumuzu bu sene hazırlama kararı aldık” diye ifade etti.
CEO Harun Onaran: “Tutkulu, heyecanlı ve haz dolu bir yola çıktık”
Harun Onaran Zeki’nin yeni yol haritasıyla ilgili olarak da açıklamalarda bulundu. “Bu
sene önce web sitemiz ve Zeki app ile dijitalleşmeye start veriyoruz. Online satışta da
güçlü bir Zeki göreceğiz. Sosyal medyamız ile dijital iletişim ve pazarlamaya yönelik
kampanyalarımız olacak. Kısacası Sayın Zeki Başeskioğlu’nun kurduğu Zeki
markasının geçmişine sahip çıkarak geleceğe hızlıca yön vererek, adını Türkiye
sınırları dışına taşımaya, global bir marka olma yolunda aynı şekilde devam etmeye
ve yeni düzenin tüm gereklerine uyarak dijitalde, online da daha dinamik bir Zeki
hedefliyoruz. 2023-2024 yıllarında tüm planlarımızı gerçekleştirmek ve daha güçlü
adımlar atmak niyetindeyiz. Heyecanlıyız ve zor bir iş aldığımızın farkındayız. Ancak
cesaretimiz var ve zorlukların ayrı bir hazzı var. Bu sürecimizde medyadan da
desteklerini bekliyoruz. Zeki yıllarca yazılı ve görsel basın ile çok özel ilişkiler
yürütmüş. Dileğimiz bu işbirliklerimizin, dostluklarımızın aynı şeklide devam etmesi
ve ülkemizin bu güzide markasına hep birlikte sahip çıkmamız. Özetlemek gerekirse
“Bekleyin bizi Dünya Plajları” diyerek sözlerini noktaladı.